STUDIO S4/6

To jedno z najlepszych studiów przeznaczonych do nagrań muzyki rozrywkowej. W 1996 roku reżysernia została gruntownie zmodernizowana według projektu brytyjskiej firmy Recording Architecture. Jest to zespół studyjny składający się z trzech studiów umożliwiających równoczesne nagrywanie wyseparowanych sekcji instrumentów muzycznych. Dzięki stałym połączeniom reżyserni tego studia ze Studiem Koncertowym im. Witolda Lutosławskiego oraz Studiem S2 istnieje również możliwość nagrywania dużej orkiestry symfonicznej w technice wielośladowej, co znacznie zwiększa możliwości Studia S4/6.
Zespół studyjny S4/6 wyposażony jest w dwuobwodowy system odsłuchu słuchawkowego dla wykonawców i wewnętrzną sieć telewizji przemysłowej. Wszystkie pomieszczenia S4/6 są klimatyzowane.

W studiu S4/6 zostały zrealizowane nagrania płytowe takich zespołów, jak Varius Manx, HEY, VOX, IRA, T. Love, Wilki, Republika, De Mono, Bajm, Pod Budą, Maanam, Kwartet Jorgi oraz najpopularniejszych polskich wokalistów - Edyty Bartosiewicz, Ewy Bem, Danuty Błażejczak, Jana Borysewicza, Roberta Chojnackiego, Mirosława Czyżykiewicza, Roberta Gawlińskiego, Anny Marii Jopek, Natalii Kukulskiej, Alicji Majewskiej, Kasi Nosowskiej, Stanisława Sojki, Justyny Steczkowskiej, Grzegorza Turnaua, Wandy Warskiej. Tu powstały również płyta Perfect symfonicznie, a także ciesząca się wielką popularnością wśród melomanów płyta - Duety Ireny Santor.

Ze względu na nowoczesne wyposażenie i możliwości techniczne Studio S4/6 wybierają również najwybitniejsi kompozytorzy muzyki filmowej: Krzesimir Dębski, Jan A. P. Kaczmarek, Wojciech Kilar, Michał Lorenc, Zbigniew Preisner. W naszym studiu nagrano m. in. muzykę do Ogniem i mieczem (Krzesimir Dębski), Quo vadis (Jan A. P. Kaczmarek), Pianisty (Wojciech Kilar), Zemsty (Wojciech Kilar), W pustyni i w puszczy (Krzesimir Dębski).

W studiu S4/6 nagrań dokonują reżyserzy dźwięku - Ewa Guziołek-Tubelewicz, Leszek Kamiński, Tadeusz Mieczkowski, Przemysław Nowak, Wojciech Przybylski i Mikołaj Wierusz (realizują oni także nagrania w Studiu Muzycznym Trójki im. Agnieszki Osieckiej).

Studia:

Studio S6
kubatura 470 m3
powierzchnia 86 m2
czas pogłosu 0,4 sekundy

Studio S4
kubatura 680 m3
powierzchnia 112 m2
czas pogłosu 0,5 sekundy

Studio S4a
kubatura 110 m3
powierzchnia 39 m2
czas pogłosu 0,3 sekundy

Mikrofony:
Schoeps - MK 2s, BLM-3;
Neuman - U 47i, U 87i;
B & K - 4007, 4011;
AKG - C 414, D112, D 12;
Elektro-Voice - RE-20;
Shure - SM-7, SM 57;
Beyer - M-88, M-201N, M-260C;
Sennheiser - MD 421
Po uprzednich ustaleniach jest możliwość doposażenia Studia S4/6 mikrofonami firmy Brauner i Neuman oraz mikrofonami z grupy Schoeps MK4, MK2S, MK2, MK21.

Reżyseria
konsoleta SSL 4040B (32 tory E + 8G)
Pro Tools|HD3 Accel:
5 przetworników Digidesign 192 I/O
40 wejść / 48 wyjść analogowych
40 wejść/ 40 wyjść AES/EBU w sieci NEXUS
komputer Power MAC G5 Dual Processor 2 GHz 2 GB RAM
SYNC I/O Digidesign
MIDI I/O Digidesign
karty wizyjne: Aurora; Canopus 110
Plug Iny: Waves Diamond, HD Pack (Digidesign), Antares-Autotune i inne

magnetofony wielośladowe: Studer A820 24 MCH (dolby SR) i Studer A800 MKII 16MCH (dolby SR)
magnetofony:
DAT Sony PCM 2700 A; Tascam 122 MK III
odtwarzacz CD Sony CDP 2700
odsłuch: ATC 200 wzmacniacze ATC P4; Genelec 1031; Auratone 5CV
procesory:
Lexicon 960L; Lexicon 224L, Lexicon 300, Lexicon Jamman, TC M5000 (MD-2); Alesis Midiverb II, Dynacord DRP 20, Eventide H3000-SE,
optokompresor Millennia Media TCL-2 Twincom, UREI Dual Peak Limiter; Drawmer DL251; Drawmer DS201; Drawmer 1960 - 2 szt.,
preampy: Focusrite (red), Millennia Media HV-3B